Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Double FF Zuid. Meer weten? Ontdek meer
Jacob
19 jun 2026 om 20:59
Het eten was heerlijk, lekker warm en goed verpakt. Een aanrader. De volgende x bestel ik hier weer.
Cynthia
16 jun 2026 om 11:55
Er zat saus op het broodje maar dat had ik niet besteld
Giezen
14 jun 2026 om 20:44
was weer goed
J
13 jun 2026 om 11:22
Slechte bezorging. Moest er zelfs achteraan bellen en toen kwam het pas.
Stijn
11 jun 2026 om 17:44
ik had een tijd door gegeven maar ze kwamen half uur te vroeg
M
9 jun 2026 om 22:59
Rijst met kip en brocoli is niet te eten. Mijn excuus. Andere gerechten zijn ze (veel) beter in.
H
9 jun 2026 om 21:13
Het eten was heerlijk. en goed van warmte
Nelson
7 jun 2026 om 20:45
Heerlijk, goed verpakt en nog lekker warm, niets vergeten!
Sd
6 jun 2026 om 21:14
Ondanks de vermelding mijn bestelling te controleren heb ik helaas een gewone kapsalon gekregen en niet de deluxe waar voor betaald is..
Giezen
5 jun 2026 om 21:58
was lekker,op tijd bezorgd
Nelson
2 jun 2026 om 15:57
Smaakte redelijk en duurde niet al te lang, maar was wel een beetje aan de koude kant.
Martijn
26 mei 2026 om 23:59
Jaa en goed verpakt uitjes waren goed bij kapsalon